بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اخبار دیجیتال و آموزش های بازاریابی و فروش

بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

۱۰۸ بازديد

https://jalebamooz.com/wp-content/uploads/2021/01/word-image-34.jpeg
با بیش از ۴٫۴۳ میلیارد کاربر فعال اینترنت و کسب و کار آنلاین، اینترنت فرصت های بی نظیری را برای کاوش و کسب درآمد آنلاین حتی بدون سرمایه گذاری کلان به شما ارائه می دهد.

تجربه شخصی حاکی از آن است که تحصیلات رسمی برای خوب شدن در هیچ کاری لازم نیست. اما در ابتدا باید بگوییم که شما باید مهارت هایی برای کسب درآمد آنلاین داشته باشید یا باید برای یادگیری مهارت های جدید سرمایه گذاری کنید.

در این شکی نیست که یک پتانسیل عظیم برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد، اما برای استفاده از این پتانسیل لازم است که در قالب زمان و پول سرمایه گذاری کنید.

کمی سرمایه گذاری برای یادگیری مهارت های لازم می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار مورد نظرتان را به راحتی ایجاد کنید و گسترش دهید.

در این مقاله، شما در مورد روش های شروع به درآمد آنلاین بدون انجام هرگونه سرمایه گذاری (یا حداقل) پولی یاد خواهید گرفت.

بهترین راه های کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری


۱ – فریلنسینگ را شروع کنید

بهترین راه برای شروع فوری کسب درآمد آنلاین، شروع ارائه خدمات فریلنس برای مهارت هایی است که از قبل دارید. سایت هایی مثل پونیشا

تعداد زیادی کار مستقل وجود دارد، شما می توانید مشاغلی مانند نوشتن، کد نویسی، ایجاد فیلم، تولید نرم افزار، گرافیک، طراحی لوگو، طراحی وب و بازاریابی را انتخاب کنید.

برای شروع به کار مستقل نیازی به سرمایه گذاری ندارید. شما با انعطاف پذیری در کار آنلاین، خدماتی را با هزینه دریافت می کنید. محدودیت بالایی برای کسب درآمد وجود ندارد، تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که چیزی که تعهد داده اید را به موقع تحویل دهید.

فقط پروفایل خود را در پلتفرم هایی مانند Upwork ، Fiver ایجاد کنید تا توجه کارفرما را به خود جلب کرده و خود را به عنوان مناسب ترین فرد برای شغل معرفی کنید.

۲- نویسنده تولید محتوا شوید

همه مشاغل اعم از آنلاین یا آفلاین به محتوا نیاز دارند. اگر در نوشتن مهارت دارید، پس چرا از این مهارت برای کسب درآمد آنلاین استفاده نمی کنید.

ممکن است فکر کنید که برای شروع نوشتن باید به دستور زبان انگلیسی مسلط باشید. این را بدانید که ما هیچ وقت انگلیسی بلد نبودیم اما امروزه بیشتر کارمان بر اساس مهارت نوشتن است.

وبلاگی راه اندازی و شروع به نوشتن کردیم و ارتباطی با کلمات پیدا کردیم. هرگز فکر نمی کردیم که نویسنده شویم.

اگر نوشتن را دوست دارید، می توانید شروع کنید. دوره های بسیاری وجود دارد، متخصصانی که به صورت آنلاین در دسترس هستند و می توانند به شما در یادگیری نوشتن نسخه های خوب کمک کنند.

اعتماد کنید، بسیاری از شرکت ها هستند که به دنبال نویسندگان خوب هستند اما استخدام نویسندگانی که خوب می نویسند دشوار است. اگر در نوشتن مهارت دارید، مقاله های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند از طریق مهارت نوشتن درآمد کسب کنید.

۳- کانال یوتیوب را شروع کنید

افرادی هستند که میلیون ها دلار از یوتیوب کسب درآمد می کنند، یوتیوب دومین کانال پس از فیس بوک برای کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی است.

کسب درآمد آنلاین از طریق یوتیوب گزینه ساده ای نیست زیرا به ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشا و حداقل ۱۰۰۰ مشترک نیاز دارد. تنها درصورتی امکان پذیر است که بتوانید فیلم های با کیفیت را با محتوای جذاب ضبط و بارگذاری کنید.

دو نوع افراد می توانند کانال های موفقیت آمیز یوتیوب بسازند، یکی که فیلم های خنده دار و سرگرم کننده می سازد، و دیگری اینکه می تواند فیلم های بسیار مفیدی برای مخاطبان مانند دانش آموزان، مادران، زنان خانه دار و علاقه مندان به کارهای فنی بسازد. روش ساخت کانال یوتیوب

۴- مشاوره سئو

بر اساس آمار Statista ، هزینه های بازار SEO در ایالات متحده تنها تا سال ۲۰۲۰ برابر با ۷۹ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

بگذارید به شما بگوییم که SEO چیزی نیست که بتوان یک شبه یاد گرفت. برای یادگیری سئو سایت باید زمان کافی را صرف کنید زیرا شامل روش های مختلفی است.

SEO به معنای واقعی برای همه سرویس ها یکجور صدق نمی کند. آنچه برای یک وب سایت املاک و مستغلات کار می کند لزوما برای یک سایت تجارت الکترونیکی مد کارایی نخواهد داشت.

اولین قدم در جهت کسب و کار مشاوره در زمینه SEO ، دانستن در مورد بهینه سازی موتور جستجو است. پس از داشتن مهارت لازم، می توانید در یک یا چند زمینه مشاوره ارائه دهید.

  • بهینه سازی صفحه وب
  • تحقیق و تحلیل کلید واژه
  • حسابرسی وب سایت جامع
  • به دست آوردن رتبه بندی گوگل
  • تمرکز به تجربه کابر برای رسیدن به نتیجه ی بهتر
  • تشخیص مشکلات فنی SEO و بر طرف کردن آن ها
  • سئو محلی و نشانه گذاری طرح
  • توسعه محتوا
  • ایجاد استراتژی های SEO
  • SEO خارج از سایت و ایجاد لینک

۵- مدیریت رسانه های اجتماعی

بسیاری از صاحبان مشاغل با مدیریت حساب های خود در شبکه های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند زیرا فاقد مهارت و زمان لازم هستند.

با تجسم اهمیت رسانه های اجتماعی، آن ها مایلند کار را به شخصی که مهارت و منابع لازم برای مدیریت خوب آن را دارد، واگذار کنند.

اگر مهارت کافی در این پلتفرم ها داشته باشید و به مشاغل تجاری کمک کنید تا دنبال کنندگان بیشتری را جذب کنند، و آن ها را درگیر خود کنید، می توانید به صورت آنلاین درآمد خوبی کسب کنید.

به طور گسترده هدف اصلی یک مشاور رسانه های اجتماعی ایجاد آگاهی از نام تجاری از طریق به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت و درگیر شدن در مکالمات با دنبال کنندگان برای ایجاد جامعه هدف است.

وظایف مختلف شامل این کارها خواهد بود:

  • استراتژی ها و کمپین های برندهای رسانه های اجتماعی را توسعه و اجرا کنید
  • ایجاد، حفظ و رشد شبکه های اجتماعی جدید و موجود، از جمله Twitter ، LinkedIn ، Pinterest ، YouTube ، Instagram و البته Facebook
  • وبلاگ و وب سایت شرکت را برای همسویی با به روزرسانی های اجتماعی مدیریت کنید
  • با استفاده از ابزار تحلیلی وب، پیشرفت رسانه های اجتماعی را رصد کنید
  • استراتژی های بهینه سازی را در آن بگنجانید، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین راه های افزایش بازدید وب را پیدا کنید
  • تعامل با تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی را پیش ببرید
  • مشکلات مشتری را از طریق شبکه های اجتماعی حل کنید
  • در مورد پلتفرم ها، ترند ها و فرصت های جدید رسانه ای تحقیق کنید

خوب است که با یک یا دو وظیفه شروع به کار کنید که در انجام آن ها راحت هستید و سپس مشتریان بیشتری را به لیست خود اضافه کنید.

۶- بدون سرمایه گذاری از طریق فیس بوک درآمد کسب کنید

هیچ کس وقت بازدید از صفحه فیسبوک منفرد را ندارد، اما گروه ها یک روش عالی برای رشد دنبال کنندگان و تعامل هستند.

با ایجاد گروه فیسبوک خود می توانید از طریق فیس بوک به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. برای شروع باید یک جامعه ایجاد کنید تا با محتوای با کیفیت به آن ها خدمت کنید.

اصالت در اینجا کلید اصلی است و شما باید هنگام ساختن گروه خود برای اهداف بازاریابی، هر جنبه ای مانند نامگذاری گروه، کیفیت و تعداد پست های خود و قوانین تعامل را در ذهن داشته باشید.

تا زمانی که خود را به عنوان یک مقام معتبر معرفی کنید، مخاطبان شما به شما توجه می کنند و از شما خرید می کنند. ما یک گروه فیس بوکی با نام Niche Bloggers & Writers برای وبلاگ نویسان جدید و باتجربه داریم که در آنجا تخصص خود را در زمینه محتوا، وبلاگ نویسی و بازاریابی دیجیتال به اشتراک می گذاریم.

۷- از اینستاگرام آنلاین پول کسب کنید

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید تأثیرگذار باشید. اینفلوئنسرهای مختلفی در اینستاگرام وجود دارند که با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار صدها دلار درآمد کسب می کنند.

به عنوان مثال، اگر شما علاقه مند به مد زنان هستید و لباس ها، لوازم جانبی و ایده های آرایش خود را در اینستاگرام ارسال می کنید، می توانید در اینستاگرام تأثیرگذار باشید.

برای کسب درآمد، باید تعداد زیادی فالوور با تعامل داشته باشید.

با داشتن تعداد مطلوب فالوور، هر برند مد یا خط لباسی می تواند برای تبلیغ محصولات خود به شما مراجعه کند. این شرکت ها برای تبلیغ برند خود مبلغی خوبی می پردازند.

چطور از اینستاگرام بیشترین درآمد را داشته باشیم؟

برای کسب درآمد آنلاین از طریق اینستاگرام ابتدا باید بر روی تعامل با دنبال کنندگان تمرکز کنید تا بتوانید برای پست های خود لایک و نظر بیشتری دریافت کنید.

من پیشنهاد می کنم قبل از بیان تبلیغات تجاری، یک پایگاه دنبال کننده با حداقل ۱۰ تا ۲۰ هزار نفر دنبال کننده ایجاد کنید.

اصالت و صداقت در اینجا مهم است، زیرا خرید دنبال کنندگان از حساب های دیگر کمک چندانی نخواهد کرد زیرا طبیعتا با پیج شما درگیر نخواهند شد. شما باید بر روی ایجاد یک پایه پیرو وابسته تمرکز کنید.

پس از داشتن دنبال کنندگان کافی، می توانید با شرکت هایی را که مایل به استخدام تأثیرگذاران برای تبلیغات تجاری هستند، همکاری کنید. می توانید به عنوان تاثیرگذار در پلتفرم های بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام مانند AspireIQ ، Neoreach و Upfluence ثبت نام کنید. روشهای کسب درآمد از اینستاگرام

۸- دستیار مجازی

یک دستیار مجازی (VA) با کار از راه دور پشتیبانی آنلاین را فراهم می کند. بیشتر موقعیت ها به صورت پاره وقت است و بهترین قسمت این است که شما با کسب و کار خود آشنا شوید که در غیر این صورت امکان پذیر نبوده است.

موقعیت های دستیار مجازی در مناطقی مانند زیر وجود دارد:

  • دستیار مجازی عمومی اداری
  • دستیار مجازی بازاریابی دیجیتال
  • دستیار مجازی برنامه نویسی
  • دستیار مجازی طراحی

هنگام جستجوی شغل دستیار مجازی باید در مورد تخصص خود بسیار دقیق باشید زیرا از شما انتظار می رود بدون هیچ خطایی عملکرد موثری داشته باشید.

شما باید در مورد یادگیری بسیار آزاد باشید و با یک تغییر سازگار شوید و چیزهای مختلف را امتحان کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به عنوان دستیار نویسندگی شروع کنید و به عنوان یک طراح به عنوان یک پاره وقت یا فریلنسر تلاش کنید.

۱۵ تا از پردرآمدترین شغل های دنیا در سالهای ۲۰۱۹-۲۰۲۵

۹- طراح

طراحی یکی از مهمترین نقش ها را در کل تولید محصولات دیجیتال ایفا می کند. حتی اگر یک رقابت سخت وجود دارد، شما باید حوزه را کشف کنید زیرا خلاقیت هیچ محدودیتی ندارد و دنیای آنلاین بیش از دیگران از آن قدردانی می کند.

این می تواند منحصر به فرد طراحی شود

  • پیکسل ها و الگوها
  • وب سایت ها
  • ساخت قابل چاپ
  • جلد کتاب
  • اینفوگرافیک ها
  • لوگو ها
  • طراحی تبلیغات نوار کناری، تصاویر کاور توییتر، تصاویر فیس بوک
  • کتاب های الکترونیکی

همچنین می توانید وقت و تلاش خود را صرف یادگیری آنلاین طراحی از آموزشگاه طراحی Canva ، designs 99 و Evanto Tuts کنید.

طراحی می تواند به شما کمک کند تا تجربه زیادی کسب کنید و فرصتی برای کار با مشتریان و تیم های مختلف در پروژه های مختلف داشته باشید.

۱۰- ارائه خدمات مشاوره ای

آیا می توانید مشکلات دیگران را حل کنید؟ آیا مهارت های بسیار پیشرفته ای برای ایجاد انگیزه در کسی دارید؟ آیا شما دستور برقراری ارتباط بهتر را دارید؟

اگر بله، پس شما باید یک مشاور باشید. اگر در مهارت خاصی مهارت دارید می توانید از طریق مشاوره به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

شما می توانید با ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه تخصص خود، درآمد آنلاین کسب کنید.

انواع خدمات مشاوره ای از جمله بازاریابی محتوا، مشاوره SEO ، مشاوره بازاریابی PPC، حقوقی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاوره استارتاپ وجود دارد.

شما می توانید وبلاگ متمرکز در حوزه تخصص خود را برای برجسته کردن مهارت های خود برای مشتریان راه اندازی کنید. تعداد زیادی فرصت مشاوره بصورت آنلاین در زمینه بهداشت و تناسب اندام، طراحی، فروش، بازاریابی و استخدام در دسترس است.

نتیجه

شما می توانید چندین روش دیگر برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید و تا زمانی که اقدامی انجام ندهید هیچ چیز نمی تواند به شما کمک کند. مردم از شکست می ترسند و سرانجام هیچ کاری نمی کنند.

برای یادگیری و رشد مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک تجارت آنلاین شکوفا ، کمی جرات و سرمایه لازم است. اگر سطح متوسطی از مهارت را دارید، در شروع تردید نکنید. می توانید به صورت آنلاین درآمد مناسبی کسب کنید.

راه های کسب درآمد اینترنتی (۱۷ روش در ایران)

شجاعت خود را جمع کنید و اولین قدم را بردارید تا روشنایی پیش رو را مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.